Утворення Галицько-Волинської держави. (фрагмент конспекту – уроку)

Мета уроку:

вивчити:

  • дати утворення Галицько-Волинської держави, битви на річці Калці, час монгольської навали на Русь, дату коронування Данила Романовича;
  • території Галицько-Волинської держави та сусідніх держав, напрямки походів монголів на Русь.

розвивати вміння аналізу:

  • особливостей підпорядкування окремих руських князівств Монгольській імперії (Золотій Орді);
  • передумови посилення західноєвропейських культурних впливів на теренах Королівства Руського;
  • особливості політичного устрою, господарського розвитку і культури русько-українського суспільства як визначальні умови збереження його самобутності під час монгольського завоювання;
  • розвивати вміння:
  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про об’єднання Волинського і Галицького князівства в єдину державу; походи монголів на землі Русі, розбудову Галицько-Волинської держави;
  • показати на карті територію Королівства Руського, території держав – сусідів Королівства Руського, напрямки монгольських походів на Русь у 1239–1242 рр.;
  • охарактеризувати внутрішню та зовнішню політику короля Данила;
  • встановити історичне значення коронації Данила Галицького, причини розпаду Галицько-Волинської держави;
  • укладати і представляти історичний портрет одного з правителів Галицько-Волинської держави.
  • Вивчити основні поняття:
  • поняття «ярлик», «баскак», «берестяна грамота»
  • Вивчити основні дати:

тип уроку: урок з елементами лекції

Хід уроку:

Оргмомент

АОЗ

Історія в ілюстраціях (завдання для учнів дати максимум історичної інформації)

Згадаймо кожного князя і головні вчинки

Виклад нового матеріалу (вчитель надає прослухати учням аудіозаписи, у учнів завдання скласти блок схему за записом, скласти план матеріалу):

Галицько Волинська держава частина перша
Галицько Волинська держава частина друга
Галицько – Волинська держава частина третя
Розвиток суспільно-політичного та господарськогот життя. Культура Галицько – Волинської держави

Закріплення (обговорення блок-схем учнів)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *