Фрагмент круглого столу за темою: «Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитячої інтелектуальної обдарованості »

Сьогодні тема нашої педради є цікавою – “Форми роботи з обдарованими учнями”, ми часто задаємо собі питання: “Як працювати з обдапрованими учнями? А чи знаємо ми форми роботи з ними давайте перевіремо себе.

мета круглого столу

-Передати колегам способи роботи з обдарованими дітьми;

-Ознайомлення з методиками відстеження та розвитку обдарованості на рівні школи.

-Мотивація усвідомленої діяльності педагогів, які беруть участь в роботі майстер-класу;

-Оволодіння прийомами проведення майстер-класу.

План проведення

 Круглого столу:

Презентація досвіду роботи по темі: «Моделювання індивідуальної траєкторії розвитку дитячої інтелектуальної обдарованості» теоретичне обгрунтування значущості досліджуваної теми.

     1. Подання системи знань по даній темі:

2. Практична частина.

   Технологія роботи над складанням програми роботи з обдарованими дітьми.

3. Рефлексія.

За відео виконаємо педагогічні вправи:
1. Обдарований учень – який він?
2. Ви помітили слайд з помилкою?

У своїй роботі з обдарованими учнями я надаю перевагу прийому ведення дискусії у стилі телевезійного ток – шоу, ведення сторінки Instagram, створення мемів, використання YouTube

Рекомендовані методи роботи з обдарованими учнями

  1. робота в малих групах
  2. два-чотири-всі разом
  3. обговорення проблеми в загальному
  4. ротаційні (змінювані) трійки
  5. мікрофон
  6. “карусель”
  7. незакінчене речення
  8. мозковий штурм
  9. навчаючи-вчусь (“кожен навчає кожного”)
  10. імітація
  11. кейс метод
  12. спрощене слухання
  13. вирішення проблеми
  14. розіграння ситуації
  15. ажурна пилка
  16. навчання в парах
  17. метод-прес
  18. займи-позицію
  19. зміни думку
  20. неперервна шкала думок
  21. дебати
  22. дискусія

Запропонувати вчителям пройти тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScMxwDEKiOL-KbTTPP3d2enf2rAXiCwhDirKEe6w1tYryAGvQ/viewform

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *