Едьютейнмент – сучасне нове покоління потрібно вчити по-іншому

Сьогодення потребує актуальних та особливих методів навчання, саме ігрових та розважальних, тому що саме сучасні діти саме так шукають потрібну інформацію, за допомогою якої отримують знання, уміння та навички. Едьютейнмент – це саме те що потрібно сучасному поколінню.

Ключові слова: тип навчання, едьютейнмент, гра, принцип конструктивізму.

Саме едьютейнмент допоможе витягнути дітей із соціальних мереж. Складовими едьютемінгу є те, що інформація на уроці подається за допомогою цікавої форми. В едьютейнменті широко використовується принцип конструктивізму, згідно з яким користувачі бібліотеки здобувають знання з предмету. Знання учня, його досвід, шляхи розв’язання проблем та уявлення про ситуацію – це те, як учень уявляє собі світ.Навчання змінює, перебудовує та доповнює світогляд учня. Необхідною важливою умовою є розуміння чи нерозуміння учнями теми для вивчення, тому оцінка себе та рефлексія є важливими вміннями. Якщо учень не усвідомлює, чому необхідно щось пам’ятати або вчити, переходу результату навчання в реальне життя може не статися: учень не зможе застосовувати її на практиці у розв’язання проблем.Завдяки цьому типу навчання розкрилися творчі здібності дітей, було залучено нових користувачів. І при цьому, що дуже важливо, створюється позитивний образ бібліотеки.У домашньому навчанні теж можна і потрібно використовувати едьютейнмент-можливість. Телебачення, комп’ютерні ігри, або настільні ігри – все це батьки можуть включити в розробку оригінальної програми для своєї дитини. Безумовно, цьому доведеться приділити чимало часу, уваги та старанності, але хіба не того самого ми вимагаємо від своїх дітей? Якість та кількість едьютейнмент-проектів у всьому світі постійно зростає. З кожним роком вони стають все більш популярними. Вже зараз багато хто вважає, що це один з найпродуктивніших шляхів, яким може і повинна йти наука в умовах сучасності. Адже вчитися, граючи набагато веселіше! Виходячи з цього ми можемо припустити, що це особливий тип навчання. При цьому спочатку необхідно хоча б разово спонукати користувачів звернути увагу на матеріал, що вивчається, викликати їх інтерес до нього, мотивувати їх взяти участь у пізнавальному процесі, одним словом — розважити й зацікавити.Отже, едьютейнмент — особливий тип навчання, що ґрунтується на розвазі та формуванні первинного інтересу до предмета з отриманням задоволення від процесу пізнання та стійким інтересом до процесу навчання. Попри свою популярність, технологія «едьютейнмент» потребує значного доопрацювання. Важливою проблемою є баланс між навчанням та розвагою. Завдання, створені підвищення інтересу, повинні розумно поєднуватися із завданнями підвищення інтелекту.

Литература: 
1. Богданова О. А. Эдьютейнмент как особый тип учения [Текст] / О.Богданова //Вестник МГПУ.- 2014.- № 4 (30). С. 61–65. 
2. Дьяконова О. О. Дидактический утилитаризм: эдьютейнмент как инновационное решение проблем образования взрослых [Текст] / О.Дьяконова // Вестн. Тверского гос. ун-та.- 2015.- № 3. С. 271–276. 
3. Дьяконова О. О. Понятие «эдьютейнмент» в зарубежной и отечественной педагогике [Текст] / О.Дьяконова // Сибирский педагогический журнал.- 2012.- № 6. С. 182–185. 
4. Горбачева, Е. В. Эдьютейнмент — он повсюду, или Современное подрастающее поколение нужно учить по-другому / Е. В. Горбачева. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2020. — № 1 (291). — С. 130-132. — URL: https://moluch.ru/archive/291/66070/ (дата обращения: 14.01.2022).
5. Железнякова О. М. Сущность и содержание понятия «эдьютейнмент» в отечественной и зарубежной педагогической науке [Текст] / О. М. Железнякова, 
6. О. О. Дьяконова // Alma Mater.- 2013.- № 2. C. 67–70. 
7. Кобзева, Н. А. Edutainment как современная технология обучения [Текст] / Н. А. Кобзева // Ярослав. пед. вестн. — 2012. — № 4, т. 2 (Психол.-пед. науки). — С. 192–195. 
8. Сапух Т. В. Применение технологии «эдьютейнмент» в образовательной среде университета [Текст] / Т. В. Сапух // Вестник ТГПУ. 2016. — № 8. С. 30–32
9. Хангельдиева И. Г. Эдьютейнмент: от телевизионного формата до современных социальных и образовательных практик [Текст] / Хангельдиева 
10.И. Г., Богданова Е. М. // Сб. науч. ст. по материалам Всерос. науч. конф. с междунар. участием «Культура и образование в современном обществе: стратегии развития и сохранения». Краснодар: ООО «Экоинвест».2013.С.206–218.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *