Сьогодення потребує актуальних та особливих методів навчання, саме ігрових та розважальних, тому що саме сучасні діти саме так шукають потрібну інформацію, за допомогою якої отримують знання, уміння та навички. Едьютейнмент – це саме те що потрібно сучасному поколінню.
Ключові слова: тип навчання, едьютейнмент, гра, принцип конструктивізму.
Саме едьютейнмент допоможе витягнути дітей із соціальних мереж. Складовими едьютемінгу є те, що інформація на уроці подається за допомогою цікавої форми. В едьютейнменті широко використовується принцип конструктивізму, згідно з яким користувачі бібліотеки здобувають знання з предмету. Знання учня, його досвід, шляхи розв’язання проблем та уявлення про ситуацію – це те, як учень уявляє собі світ.Навчання змінює, перебудовує та доповнює світогляд учня. Необхідною важливою умовою є розуміння чи нерозуміння учнями теми для вивчення, тому оцінка себе та рефлексія є важливими вміннями. Якщо учень не усвідомлює, чому необхідно щось пам’ятати або вчити, переходу результату навчання в реальне життя може не статися: учень не зможе застосовувати її на практиці у розв’язання проблем.Завдяки цьому типу навчання розкрилися творчі здібності дітей, було залучено нових користувачів. І при цьому, що дуже важливо, створюється позитивний образ бібліотеки.У домашньому навчанні теж можна і потрібно використовувати едьютейнмент-можливість. Телебачення, комп’ютерні ігри, або настільні ігри – все це батьки можуть включити в розробку оригінальної програми для своєї дитини. Безумовно, цьому доведеться приділити чимало часу, уваги та старанності, але хіба не того самого ми вимагаємо від своїх дітей? Якість та кількість едьютейнмент-проектів у всьому світі постійно зростає. З кожним роком вони стають все більш популярними. Вже зараз багато хто вважає, що це один з найпродуктивніших шляхів, яким може і повинна йти наука в умовах сучасності. Адже вчитися, граючи набагато веселіше! Виходячи з цього ми можемо припустити, що це особливий тип навчання. При цьому спочатку необхідно хоча б разово спонукати користувачів звернути увагу на матеріал, що вивчається, викликати їх інтерес до нього, мотивувати їх взяти участь у пізнавальному процесі, одним словом — розважити й зацікавити.Отже, едьютейнмент — особливий тип навчання, що ґрунтується на розвазі та формуванні первинного інтересу до предмета з отриманням задоволення від процесу пізнання та стійким інтересом до процесу навчання. Попри свою популярність, технологія «едьютейнмент» потребує значного доопрацювання. Важливою проблемою є баланс між навчанням та розвагою. Завдання, створені підвищення інтересу, повинні розумно поєднуватися із завданнями підвищення інтелекту.
Литература: 1. Богданова О. А. Эдьютейнмент как особый тип учения [Текст] / О.Богданова //Вестник МГПУ.- 2014.- № 4 (30). С. 61–65. 2. Дьяконова О. О. Дидактический утилитаризм: эдьютейнмент как инновационное решение проблем образования взрослых [Текст] / О.Дьяконова // Вестн. Тверского гос. ун-та.- 2015.- № 3. С. 271–276. 3. Дьяконова О. О. Понятие «эдьютейнмент» в зарубежной и отечественной педагогике [Текст] / О.Дьяконова // Сибирский педагогический журнал.- 2012.- № 6. С. 182–185. 4. Горбачева, Е. В. Эдьютейнмент — он повсюду, или Современное подрастающее поколение нужно учить по-другому / Е. В. Горбачева. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2020. — № 1 (291). — С. 130-132. — URL: https://moluch.ru/archive/291/66070/ (дата обращения: 14.01.2022). 5. Железнякова О. М. Сущность и содержание понятия «эдьютейнмент» в отечественной и зарубежной педагогической науке [Текст] / О. М. Железнякова, 6. О. О. Дьяконова // Alma Mater.- 2013.- № 2. C. 67–70. 7. Кобзева, Н. А. Edutainment как современная технология обучения [Текст] / Н. А. Кобзева // Ярослав. пед. вестн. — 2012. — № 4, т. 2 (Психол.-пед. науки). — С. 192–195. 8. Сапух Т. В. Применение технологии «эдьютейнмент» в образовательной среде университета [Текст] / Т. В. Сапух // Вестник ТГПУ. 2016. — № 8. С. 30–32 9. Хангельдиева И. Г. Эдьютейнмент: от телевизионного формата до современных социальных и образовательных практик [Текст] / Хангельдиева 10.И. Г., Богданова Е. М. // Сб. науч. ст. по материалам Всерос. науч. конф. с междунар. участием «Культура и образование в современном обществе: стратегии развития и сохранения». Краснодар: ООО «Экоинвест».2013.С.206–218.