Підвищення мотивації учнів до навчання з предмету «Досліджуємо історію і суспільство» за допомогою інтерактивного конструктору Н5Р

«Дистанційне навчання в період воєнного стану»

Питання дистанційного навчання є актуальним. Учні втомлюються від варіацій інтерактивних елементів тому, що їх увага не встигає за змінами цифрових технологій. Навчання на базі інформаційно – комунікативних технологій підтримує традиційні стратегії та методи навчання. Особливо при вивченні предмету «Досліджуємо історію і суспільство» важливо мотивувати учнів вчитися дома. Завдання вчителя знайти золоту середину та допомогти учневі досягти знань з предмету та працювати на результат.      

Мета моєї роботи: дослідити інтерактивні методи у процесі формування мотивації до навчання здобувачів освіти.

Інтерактивний дидактичний контент Н5Р – це система, яка допомагає управляти навчанням за допомогою віртуально створеного навчального середовища. У ході перегляду цього відеоконтенту учні потрапляють у світ вікторини, відбувається практична спрямованість, робиться акцент на активному навчанні та практикуванні учнями поведінки, орієнтованої на цінності відповідального громадянства, заповнюються прогалини в знаннях.

Компонет H5P це сучасний формат HTML5, який дозволяє користувачеві без проблем вивчати створені за допомогою сервісу матеріали на будь-якому пристрої (комп’ютері, смартфоні, планшеті). Отримані результати чітко показують, що учні краще опановують відповідну інформацію та початкові вміння, ставлення, що формують основу їхньої подальшої громадянської та історичної освіти. Контент Н5Р допомагає краще опановувати історичний та громадянознавчий складники, які тісно переплетені у навчальному матеріалі.

Отже, Н5Р допомагає візуалізувати інформацію на уроці та має ряд наступних переваг:

  1. Різноманітність тестових завдань.
  2. Введення коментарів.
  3. Введення додаткового контенту.
  4. Можливість перемикання до різних фрагментів відео.
  5. Закладки.
  6. Аналітичні результати тестування.
  7. Організація опитування (дидактор).

    В даному сервісі вчитель отримує можливість не тільки сконструювати інтерактивну навчальну задачу, а й оцінити якість її виконання учнем. Це досягається ранжуванням оцінки виконаних дій від 0 до 100 відсотків.

       Інтерактивний контент Н5Р є унікальним засобом створення навчального контенту з багатьма можливостями для вивчення навчального матеріалу та оцінювання знань учнів. І в той же час доступним вчителю, який не має спеціальної підготовки у галузі інформаційних технологій.

Ознайомтесь з моєю роботою з предмету «Досліджуємо історію і суспільство» на власному сайті, де я використовую інтерактивний контент H5P. Додаток 1.

Список використаних джерел:

  1. Дичківська І.М.Інноваційні педагогічні технології:Навч.посібник.-К.:Академвидав,2004.-352с.
  2. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : А.С.К., 2005. – С. 192.

Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс) » для закладів загальної середньої освіти. https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoyi-ukrayinskoyi-shkoli-zaprovadzhuyutsya-poetapno-z-2022-roku

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *